wtorek, 26 kwietnia 2016

Moja Pasja ?

Dziś (po "krótkiej" przerwie) opiszę wam moją pasje oraz wszystko (no prawie) co się wydarzyło.
Jak się domyślacie moją pasją jest jazda konna. Najbardziej popularną dyscypliną są skoki.

Ja należę do 2 z 6 (7 to zależy) grup czyli Dressage. Dre.. co ? Dressage po polsku ujeżdżEnie (nie ujeżdżAnie) czyli z naszego na wasze konik kręci się ładnie w małym kółeczku, jeździ "bokiem". Ale to nie wszystko, ujeżdżenie to połączenie dwóch duszy w jedną całość. Harmonia, precyzja, zaufanie, to wszystko łączy się w jedno.

Ostatnio na zawodach ujeżdżeniowych spadła dziewczyna. Nie będę się rozpisywać na ten temat. Dziewczyna wylądowała w szpitalu, lekarz który był na miejscu na oko powiedział że to uszkodenie rdzenia kręgowego. Na szczęście dziewczynie nic poważnego się nie stało. Głupi błąd, a ktoś może zginąć...

Jak wcześniej wspomniałam, ujeżdżenie a ujeżdżanie czym się różni ?
UjeżdżEnie to dyscyplina.
UjeżdżAnie to zajeżdżanie młodych koni, czyli uczenie jej do danej dyscypliny.

Hmmm co tu jeszcze dodać...

Moim marzeniem jest to aby dressage stał się popularny w Polsce. A marzenie o którym marzę od dawna jest "zdanie" do kadry narodowej. Ale to raczej za parę lat...

MOJA HISTORIA
No to w koniach zakochałam się jak miałam może 4 latka. Gdy z rodziną chodziliśmy na kebaba to w parku za knajpką był park. Jeździłam tam na kucach (1 kółko i papa). Parę lat poźniej mama mnie zapisała do szkółki jeździeckiej gdzie jeździłam parę lat i potem do kolejnej itd. Od 2 lat mam własnego konia Laki Luk (Polskie korzenie...) i niestety po około roku Laki okazał się być chory. Ze względu, że moja była trenerka nie miała odpowiedniego podejścia do mnie i Lakiego iż mówiła że nie wie co ze mnie wyrośnie to się wku*... wkurzyłam to postanowiłyśmy od siebie odpocząć. Dobrze się zrobiło, teraz mam wspaniałą trenerkę, która pomaga nam szukać nowego konia na którym będę mogła rozpocząć moją karierę jeździecką.

PAMIĘTAJCIE !

Jazda konna nie jest dla byle kogo, będziecie pracować z żywym zwierzęciem. Musicie poczuć tę moc, musicie wiedzieć, że zostaliście do tego stworzeni.



A jaka jest wasza pasja ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz