niedziela, 20 marca 2016

Pierwszy dzień wiosny

Nareszcie wiosna do nas zawitała ! Oczywiście jak na nasz kraj może się zdarzyć że na święta spadnie śnieg. No, ale cóż. Za co kocham wiosnę ?
  • Za noszenie mojego ukochanego czerwonego płaszcza  
  • Za coraz dłuższe dni  
  • Za pięknie zielone drzewa  
  • Za coraz cieplejsze dni  
  •  Za możliwość otworzenia okna na całą noc i o poranku słuchać śpiewy ptaków  
  •  Za święta i wszystkie dni wolne od szkoły  
  •  Za możliwość chodzenia do parku z przyjaciółmi
  • Za pikniki które organizuję   
  • I za to że jest coraz bliżej lata

A wy za co kochacie/lubicie wiosnę ?

Zdjęcie z przed mojego domu 

8 komentarzy:

  1. Kocham za wszystko co wymieniłas. Plus moje urodziny, urodziny mojej siostry, przyjaciółki, kuzynki. Za wieczorne długie spacery z psem i przyjaciółmi. Za więcej czasu w ciągu dnia. <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to, że czuć radość w powietrzu, za ćwierkanie ptaków. Za dawkę słońca i zieleni

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wiosnę przede wszystkim za to, że odzyskuje moją energię i rodzą się we mnie nowe pomysły. Choć lubię zimę to jednak troszkę mnie przygnębia, a wraz z przyjściem wiosny czuję się jak nowo narodzona hahah
    Pozdrawiam i zapraszam:

    dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wiosnę nie musisz siedzieć w domu :D chyba że chodzi o naukę
      :/ ;)

      Usuń