piątek, 18 marca 2016

Czy ten rok będzie udany ?

W końcu moja kariera sportowa zaczyna wspinać się w górę. Nowy koń, nowe możliwości ! Bodajże w sobotę "odwiedziłam" konia, który mam nadzieje okaże się właściwym. W czwartek badania i mam wielką nadzieję, że wyjdą na plus ! Ale czemu myślę że bedzię udany ? Sama się zastanawiam... Wydaje mi się, że będzie to rok szczęścia, płaczu, sukcesów i porażek. Niedawno zaczął się rok 2016 moje postanowienia juz w 3% zostały spełnione a połowę z nich MUSZĘ "spełnić" przed 29 maja.
Wiosna 2015 

2 komentarze:

  1. Podziwiam za wytrwałość ;) Konie to piękne zwierzęta! Jednak pamiętaj, ten kto nie próbuje - nie wygrywa ;) Trzymam kciuki aby wszystko postanowienia się spełniły!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń