piątek, 6 maja 2016

Za dużo mówię !

Aktywność pod ostatnim postem mnie zasmuciła. Cóż żyję dalej.

Ogólnie to strasznie dużo mówię. Czasami powiem coś czego nie chce i robi się z tego afera. Staram się trzymać język za zębami, ale kiedy ja to komuś mogę powiedzieć... i komu ? Zdaję sobie sprawę że w mojej obecnej szkole nie ma "fajnych" osób z którymi mogę się zaprzyjaźnić. Bardzo utrudnia mi to życie. Poza szkołą nie wychodzę z domu. Nie mam gdzie, niby mam 30min do Warszawy ale co ja sama w takim wielkim mieście zrobię. Moi znajomi nie chcą ze mną wychodzić, czyli nie mam z kim pogadać. Ogólnie mówię to czego nie chcę. Czasami wymyślam sobie przyjaciół. Czy to normalne ?!  Wczoraj w stajni powiedziałam coś czego nie chciałam i czuję, że niektórzy uważają mnie za idiotkę. I nie wiem co robić. Przed kim mam się wygadać, nie mam przyjaciółki/przyjaciela od "serca". Koleżanki z którymi się zadaję nie rozumieją tego co mam na myśli. Jestem nieśmiała w nowym towarzystwie, a jak się rozkręcę to gadam głupoty. Hmm co mam zrobić ?


*UWAGA* Ten post był trochę chaotyczny. Jeżeli wytrwałeś/łaś do końca to gratuluję  i dziękuje. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz